22 mars

BÄSTAVÄN! Min bästavän har en stor plats i mitt hjärta och en stor del i mitt liv. Så nu ska ni kära bloggläsare få reda på lite mer om henne. Till en början heter hon Tanja Angelika Lundqvist och är helt underbar. Vi är som pussel bitar och vi går knappt att sära på. Jag hade gått genom eld och vatten för henne. Vi är som systrar (tvillingar) haha vi är faktiskt födda på samma dag. Men jag är äldst och det är viktigt att alla vet! Hon rider precis som jag men hon har en egen häst som är ett litet busfrö. Hon förstår mig till100% och jag litar på henne till max vill jag snacka av mig om något är hon den första jag sms:ar eller ringer. Hon vet hur man får mig att skratta eller bli lugn om jag är upp jagad. Och jag kan henne nästan utantill jag vet när hon är på dåligt humör och om det beror på hunger eller något annat. Men jag älskar henne så vi hand i hand även när ödet försöker få oss att släppa!
Tanja på alla och sen är det jag på tre bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0