Tagga!

Hej.
Inatt har jag knappt sovit, är redan nervös haha nä men jag kommer säkert bli nervösare ikväll och imorgon kommer jag inte kunna äta. Men det är ju meningen att man ska vara lite nervös när man ska tävla USM!! Eller?
Men min dag idag är mest att jag kommer nu packa det sista typ spikskor,jogging skor och lite mer smått och gott. Sen ska min pappa laga lunch till mig hehe, och jag ska checka av så jag har allt. Sedan ska vi hämta upp mamma och till sist köra och släppa av mig i malmö så jag kan åka med min klubb upp till Göteborg! Tyvärr har jag fått lite hosta men det ska inte stoppa mig. Och GRATTIS till en av mina bästavänner som fyller år imorgon! Hoppas du får en underbar dag och jag kommer springa för dig på USM! Mycket kärlek till dig Linnéah! <3
Linnéah och jag,jag hoppar längd och en suddig bild på Anton tror jag.

Kommentarer
Postat av: linneah

Naw älskar dig bästavän ! Lycka till du kommer verkligen vinna :) <3333333333333333333333333333333333333333

2012-02-24 @ 09:46:34
URL: http://linneahjertafilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0