Godmorgon?

Godmorgon eller vad man ska säga haha.
"Imorse" vakna jag av att min mamma skicka sms efter sms med "är du vaken" eller "smsa när du är vaken"  så jag fick gå upp och svara henne. Nu sitter jag och försöker göra något av dagen ska packa och fixa senare idag för imorgon drar jag till USM! Ska bli riktigt kul faktiskt. Men får se vad jag annars kommer göra idag blir väl att chilla. Kanske försöka dra ut och göra något så fint väder ju! äntligen är våren påväg! Nä men idag blir nog ren upp-laddning idag, fast jag ska inte tävla förens på lördag hehe.

lite friidrotts bilder på mig,Linnea,Anton,Thobias och Alex.
Linnea

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg sötis! haha där e ju jag med på ett hörn ;)

2012-02-23 @ 22:10:39
URL: http://facethefact.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0