varför jag?

Det är en fråga jag ställer mig själv ganska ofta. Förr älskade jag mitt liv , jag hade allt.Jag hade Tanja. Nu undrar jag vart som händer. Vart är jag påväg? Jag har förlorat min bästavän min syster.Min fina tvilling är borta, så långt borta. Vad ska jag göra? Mitt liv är i tusen bitar. Det liv som jag levde är så långt ifrån det liv jag lever. Jag vill inte ha och göra med den jag är idag. Det gör ont överallt när jag tänker på att hon är borta. Varma tårar rinner för att smärtan har svämmatöver. Tanja älsklings beb, jag önskar jag hade fått leva om vår sista dag för resten av mitt liv. För varför just jag , varför måste jag vara den som får bära denna tyngd på mina axlar.Goodbye my lover Goodbye my friend.Alltid när vi skiljdes åt så sjöng vi det.Änglen min jag saknar dig så mycket.Snälla kom hem, ge mig det jag önskar i julklapp. Änglen min kom hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0