Hur jag ser på ridning..

Jag red innan idag. På en extremt busig häst. Jag tog henne på linan innan så hon fick galoppera av sig. För hon hade inte gått på 2v. Gad att jag inte satt på den hästryggen just då. När det kommer till ridningen med tanke på det som hände med Tanja. Så är jag inte ett dugg rädd. Jag är som närmast henne när jag rider. Jag anser att man alltid ska ha skydd och jag har alltid väst och hjälm. Hon lärde mig det mesta och hjälpte mig med mina problem. Hon hjälpte mig att träna upp både mig och Daphne inom hoppningen. Så som jag hjälpte henne. Jag är inte rädd för att rida eller hoppa. Jag älskar hästa och ridning. Och det gjorde Tanja med. Vi red oftast när vi träffades och hade alltid kul på häst ryggen. Klart jag saknar henne, men inte på hästryggen. I stallet, när jag leder hästen och alltid annars saknar jag henne. Men på hästryggen får jag glöma. Då sitter hon bakom mig med armarna runt min midja och skrattar./Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0