Folktomt på Emporia

Hej , igår var jag och tränsde vi 11.30. Sedan stack jag hem och käka och byte om. När jag var klar så stressade jag o pappa till lund så jag skulle hinna med mitt tåg till hyllie. Ebba mötte upp mig i hyllie där vi sedan gick in på ett folktomt emporia... Haha skojade bara det var extremt mycket folk. Kö för att komma in till hollister liksom. Men iallafall sedan kom bästavän (macki) och Anton. Vi gick på emporia till 19 sedan stack jag och ebba till lund och käka. Vi var i lund till 21.11 då vår buss gick till sandby och sedan sov jag hos ebba. Idag ska jag rida, daphne har inte gått på ca 2 v så det blir en busig häst.
/Malin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0